آنکھ میں درد کی دعا

ankh mai dard ki dua


 آنکھ میں درد کی دعا


اللَّهُمَّ مَتِّعْنِي بِبَصَرِي وَاجْعَلْهُ الْوَارِثَ مِنِّي وَأَرِنِي فِي الْعَدُوِّ ثَأْرِي وَانْصُرْنِي عَلَى مَنْ ظَلَمَنِي


اے اللہ! میری بینائی سے مجھے نفع پہنچا اور میرے مرتے دم تک اسے باقی رکھ اور دشمن میں میر ا نتقام مجھے دکھا اور جس نے مجھ پر ظلم کیا اس کے مقابلے میں میری مدد فرما۔

O Allah grant me benefit from my eyesight and keep it (maintain it) till my death and give me power over my enemies and give me aid against those who oppress me

جسم سے روح نکلتے وقت کی دعا

Aankh Me Dard Ki Dua is a way to promise yourself the activity with good intentions. For Pain Of The Eye keeps you reminded that you have agreed to do it in a good way. Reciting Aankh Me Dard Ki Dua keeps you close to Allah SWT, and you get endless blessings by reading these few words. You can read For Pain Of The Eye in Arabic and its English and Urdu Translation here to know the meaning of Aankh Me Dard Ki Dua.
گوگل پلس پر شئیر کریں

ہمارے بارے میں

دنیا کی سب سے بڑی اردو ویب سائٹ، اردو خبریں، اردو شاعری، اردو کہانیاں، اسلامی کہانیاں، اخلاقی کہانیاں، قسط وار کہانیاں، خوفناک کہانیاں، اردو ناول، ٹیکنالوجی، کاروبار، کھیل، صحت، اسلام، ادب، اسلامی نام، اسلامی مضامین۔ سبلائم گیٹ ایک بہترین ویب بلاگ ہے اور آپ یہاں اپنی من پسند تحریریں پڑھ سکتے ہیں
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 کمنٹس:

ایک تبصرہ شائع کریں