شوہر، بیوی اور فیس بک

 
 
میری بیوی میرے پاس سو رہی تھی۔ اور اچانک مجھے فیس بک کی اطلاع ملی، ایک خاتون نے مجھ سے اسے شامل کرنے کو کہا۔ تو میں نے اسے شامل کیا۔ میں نے دوستی کی درخواست قبول کر لی اور ایک پیغام بھیجا کہ کیا ہم ایک دوسرے کو جانتے ہیں؟
 
اس نے جواب دیا: "میں نے سنا ہے کہ تم نے شادی کر لی ہے لیکن میں پھر بھی تم سے پیار کرتی ہوں۔"
وہ ماضی کی دوست تھی۔ تصویر میں وہ بہت خوبصورت لگ رہی تھی۔ میں نے چیٹ بند کر کے اپنی بیوی کی طرف دیکھا، وہ اپنے تھکا دینے والے دن کے کام کے بعد اچھی طرح سو رہی تھی۔
 
اس کی طرف دیکھ کر، میں سوچ رہا تھا کہ وہ کیسے اتنا محفوظ محسوس کرتی ہے کہ وہ میرے ساتھ بالکل نئے گھر میں اتنی آرام سے سو سکتی ہے۔
وہ اپنے والدین کے گھر سے بہت دور ہے، جہاں اس نے 24 گھنٹے اپنے گھر والوں سے گھرے ہوئے گزارے۔ جب وہ پریشان یا غمگین ہوتی تو اس کی ماں وہاں موجود ہوتی تاکہ وہ اس کی گود میں رو سکے۔ اس کی بہن یا بھائی لطیفے سناتے اور اسے ہنساتے تھے۔ اس کے والد گھر آتے اور اسے اپنی پسند کی ہر چیز لے آتے۔ اور پھر بھی، اس نے مجھ پر اتنا بھروسہ کیا۔
 
یہ سارے خیالات ذہن میں آئے تو میں نے فون اٹھایا اور "BLOCK" دبا دیا۔
میں اس کی طرف متوجہ ہوا اور اس کے پاس ہی سو گیا۔
میں مرد ہوں، بچہ نہیں۔ میں نے اس کے وفادار رہنے کی قسم کھائی ہے اور ایسا ہی ہوگا۔ میں ہمیشہ ایک ایسا آدمی بننے کے لیے لڑوں گا جو اپنی بیوی کو دھوکہ نہیں دے گا اور خاندان کو الگ نہیں کرے گا..

گوگل پلس پر شئیر کریں

ہمارے بارے میں

دنیا کی سب سے بڑی اردو ویب سائٹ، اردو خبریں، اردو شاعری، اردو کہانیاں، اسلامی کہانیاں، اخلاقی کہانیاں، قسط وار کہانیاں، خوفناک کہانیاں، اردو ناول، ٹیکنالوجی، کاروبار، کھیل، صحت، اسلام، ادب، اسلامی نام، اسلامی مضامین۔ سبلائم گیٹ ایک بہترین ویب بلاگ ہے اور آپ یہاں اپنی من پسند تحریریں پڑھ سکتے ہیں
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 کمنٹس:

ایک تبصرہ شائع کریں